Mutlu Yıllaar


rapunzelin kulesinden


Yeniden merhabalaar :) Önceliklee, bir kaç gün gecikmeli de olsa -malum final haftası- herkese en güzel dileklerinin, hayallerinin gerçekleşeceği, bol kahkahalı, sağlık, aşk, huzur, iyilik, barış dolu vee kitap kurtları için en önemlisi yıllık okuma hedeflerinin çook çook aşılaşacağı süper ötesi bir yıl diliyorum. 

Bu arada aynı hafta içerisinde girdiğim ikinci yazı bu benim ve şuan ben bile şaşıyorum kendime. Adettendir bende bu yeni yılın ilk günlerinde 2015 nasıl geçmiş? 2016'dan beklentilerim, okumak istediklerim nelerdir? temalı, hem kendime hatırlatma ve motivasyon olması hem de ilgilenen olursa tavsiye amaçlı bir yazı hazırlamak istedim. 

Evet, bloguma şöyle bir göz attıysanız farketmişsinizdir ki 2015 benim için blogumla ve dolayısıyla kitaplarımla pek haşır neşir olamadığım bir yıl oldu. Ama en azından onun dışında herşey güzel gitti ki buda çok değerli bir şey :) Az önce yıllık okuma hedefime ve okuduğum kitap sayısına şöyle bir göz attım da -cidden benim için korkutucu bir tablo- (80 de 36) Hedeflediğimin yarısını bile tamamlayamamışıııım. :( Ama içerik olarak bakacak olursam bir kaç tane "en sevdiklerim" arasına katılan kitaplar olmuş :) Bende bu yıl okuduğum kitapları 1-5 puan arasında değerlendirerek sizinle paylaşmak istiyorum 

Not: Klasikleri değerlendirmiyorum, haddim değil.

5 Puan (favorilerim)


4 puan

3 puan

2 puan

  • İçimizde Bir Yer - Ahmet Altan
  • Erken Kaybedenler - Emrah Serbes

1 puan verebilecek kadar rezil bir kitap okumamışım çok şükür :)

Şimdiii geldik bu yılın kitap okuma hedefine. dın dın - dın dın. Bu seneee çok zorlamayayım diyorum kendimii :) Hedefleri düşük tut düşük olursa hayal kırıklığı yaşamazsın mantığına gidereek, ell.. Yok yok altmış olsun diyoruum :)

2016 yılı kitap okuma hedefi : 60

Böylece bir yazının daha sonuna geldiiik :) 
Vaktinizi ayırıp okuduğunuz için size çook çook teşekkür ediyorum ve bool okumalı yeni bir yıl diliyorum :) Kendinize iyi bakıın.





Yorumlar

  1. Merhaba canım bloggerda yenisin sanırım :) Daha fazla post bekliyorum senden :) Takipteyim !!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba canım, hoşgeldin :) İnan öncelik sıramda hep blogum var ve hep sona kalan da o oluyor nedense. Yazacak bir şeylerim olduğunda vaktim olmuyor, vaktim olduğunda yazacak bir şeyler bulamıyorum. Böyle bir kısır döngü işte. Ama bu sene daha bir dikkat etmeyi düşünüyorum, teşekkürler ^^

      Sil
  2. Merhaba blog keşif etkinliğime katılmışsın teşekkür ederim. İade-i ziyaret yapmak istedim ve harika bir blogla karşılaştım.
    Ben de bu yıl senin listendeki iki kitabı okuyup blogumda yorumladım.
    Kurucunun Kızı ve Tatlı Sır. Ama sevdiğimiz tarzların benzediğini fark ettim.
    Güzel yazılarının devamını bekliyorum ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar, çok incesin asıl ben teşekkür ederim :) Bir süredir takip ediyordum blogunu ve blog keşif etkinliği de görünce çok sevindim, iyi ki katılmışım. Yazılarını zevkle okuyorum. Yazmaya devam et lütfen :)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

The Vampire Diaries (Vampir Günlükleri) Tanıtım

Seninle Bir Ömür / The Longest Ride / Film Önerileri #1