Kitap Alışverişim #4

 


    Herkese merhabalaar :) Nasılsınız? Ben, tabii ki iyiyim çünkü gördüğünüz üzere yeni bir kitap alışveri yazısıyla karşınızdayım. Valla ne yalan söyleyim şu hayatta moralimi yükseltebilen ender şeylerden kitap almak. Daha önce de belirtmiştim sanırım bende dinmek bilmeyen okuma arzusundan çok dinmek bilmeyen bir kitap alma arzusu var. :)) Okumasam bile alayım; biriktireyim kitaplığımda, şöyle güzel güzel dursunlar sonra geçip karşılarına izleyim falan. Koleksiyonculuk gibi bir şey heralde bu. Ama tabii ki okumayı da seviyorum o bambaşka bir duygu. Bunu anlatmama gerek yok çünkü siz zaten ne demek istediğimi anlıyorsunuz :)

Aslında kitap alışverişini ay sonu yapmayı planlıyordum ve bu yüzden fikir edinmek amaçlı şöyle bir göz atayım sitelere dedim. Neler varmış? Neler çıkacakmış? Hangi kitaplar çok satmış? gibisinden. Sonra okuoku daki indirimde uzun zamandır okumak istediğim kitapları 9.90 gibi bir fiyatta görünce dayanamadım aldım. Şimdi, hani hani? Diyenler için şuraya link bırakıyorum. Bir de söylemeden geçemeyeceğim okuoku'dan yaptığım ilk alışverişim oldu bu benim ama kesinliklee son olmayacak, dadanırım artık buraya ben. Kitaplar ve paketleme konusunda ki özenleri, yanında gönderdikleri birsürüüü ayraç ve nescafe. Beni çook mutlu ettiler, burdan teşekkür ediyorum.


Bunlarda Okuoku'nun gönderdiği şirin ayraçlar!
 
Şimdiii neler almışım birlikte inceleyelim mi?

Yalnız kitapları detaylı incelemeden önce şunu belirteyim: Kitapları merak ediyorum ancak içerikleriyle hatta türleriyle ilgili pek  bir fikrim yok. Sanırım son zamanlarda alışkanlıklarım değişmeye başlamış artık bilinmeyen şeyler daha bir ilgimi çekiyor. Önceden olsa oo daha başlamadan ezberlemiştim hikayeyi.

Lola ve Komşu Çocuk - Stephanie Perkins: Dayanamadım önce Lola'dan başladım okumaya. Napiimm ciltli yapmışlar dayanamıyorum. Dün gece elime aldım bir kaç sayfa okurum diye bir baktım 100. sayfaya gelmişim de sabah olmuş neredeyse! Şimdilik kitapla ilgili söyleyebileceğim pek bir şey yok. Gençlik dizisi tadında biraz ve sanırım olayların hızlandığı dönemeçteyim, o yüzden kitabı bitirmeden yorum yapmayacağım. Yalnız dili eğlenceli ve akıcı. (Bu arada ben yazıyı paylaşana kadar kitap bitti. Çok yakında yorumu gelecek :)

Kurtlara Söyle Eve Döndüm - Carol Rifka Brunt: Bu nasıl bir isimdir ya. Çok özgün değil mi? Konusunu, türünü hiiiç mi hiç bilmiyorum. fantastik midir, romantik midir hiç bir fikrim yok. Bakmayı da düşünmüyorum, sürpriz olsun. Sadece kapağı ve ismi muhteşem. Bu da başlangıç için yeterli :)

Marslı - Andy Weir: Nedendir bilmiyorum. Marslı'yı aslında merak ediyor olmama rağmen daha önce özellikle kitabını almayı ya da filmini izlemeyi düşünmedim. Bildiğim tek şey, bir adam var, tamam. Ve Mars'ta tek başına kalıyor. Hikaye bu sanki. Bilmeden konuşuyorum eğer haksızlık ediyorsam kusura bakmayın. Ama ilgimi çekse de ön yargılarımı kıramıyorum sanırım. Neyse o zaman ikinci olarak bunu okurum. Ya da... Bilmiyorum, düşünücem.

Anansi Çocukları - Neil Gaiman: Neil Gaiman ciddi derecede hayran olduğum bir yazar.  Sadece Yolun Sonundaki Okyanus kitabını okumama rağmen sevmeme yetti cidden. Çünkü adam hem fantastik yazıyor hem de her yaş grubuna hitap ediyor bence. Gerçekten oldukça ilginç bir kalemi var. Konusunu pek araştırmadım ancak babası tanrı olan "şişko charlie" adında bir çocukla ilgiliymiş. Daha şimdiden seveceğimi hissediyorum.

Locke Lamora'nın Yalanları - Scott Lynch : Ve ve ve ve gerçekten, ciddi derecede merak ettiğim bir kitap. Hakkında çok yorum okumuş olmama rağmen spoiler yememeyi başardım -kendimi alkışlıyorum- Bildiğim tek şey "hırsızlık yapan bir adam" ancak o kadar güzel bahsetmişler ki kitaptan etkisinde kaldım resmen, okumadan bile önerebilirim yani. O kadar insan yanılmıyordur herhalde? Şimdi fark ettim de kitap biraz kalın bir de puntosu küçük! Umarım akıcıdır.

Yorumlar

  1. Bende okuoku'nun o kampanyasından yararlanmıştım. İkimizde Locke Lamora'nın Yalanlarını almışız!! Seninle aynı fikirdeyim bende yorumlara kanarak aldım valla. :D Biraz kalın olması ürkütücü dimii? Ama tamam tamam okuruz ya!

    İstersen onu beraber okuyabiliriz. Hatta aldıklarından Marslı hariç (çünkü yakın zamanda okudum ve yorumunu bloga girdim *.*) hepsi okunmayı bekliyor. Beraber aynı zamanda okumak çok eğlenceli bence. Neyse çok gevezelik ettim. Kaçtım! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır, çok tatlısın bence :) Gerçekten çok kârlı bir alışverişti. Ben de Lola ve Komşu Çocuğu bitirdim ve blog yorumlarını okurken rastladım sana. Ne iyi olmuş. Tabii ki beraber okuyabiliriz zaten ona başlamak için ciddi derecede bir motivasyona ihtiyacım var!!

      Sil
  2. Okuoku 'dan geçen hafta ben de ilk defa alışveriş yaptım ne güzel ayraçlar değil mi yahu <3 Hele o Kırık Dökük kitabının ayracına aşık oldum.
    Aldıkların içinden bir tek Marslı'yı okudum. Onu da okuduğun zaman neden övüldüğünü anlayacaksın. Oku diye baskı yapmayacağım. İçine sindiği zaman oku ki keyfi daha çok çıksın. Lola ve Komşu Çocuğu 'nu arkadaşım pek sevmediği için ben de yanaşmamıştım. İnşallah senin beğenine hitap eder ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayraçlara öldüm bittim. Benim de favorim o kesinlikle :) Ayy şimdi daha bir merak ettim Marslı'yı. Lola beni de çok hafif hayal kırıklıgına uğrattı ama kötü degildi. Yakında ayrıntılı yorumu gelecek :))

      Sil
  3. Ben de geçenlerde uzun bir aradan sonra okuoku'dan alışveriş yaptım. Kendilerini acayip geliştirmişler! :D Yolladıkları ayraçlar gerçekten mükemmel :) Kurtlara Söyle Eve Döndüm'ü duymamıştım ama adı çok güzelmiş. :)) İyi okumalar diliyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de adına ve kapağına vuruldum sadece, umarım okuduktan sonra da bu hayranlığım devam eder. Teşekkür ediyoruuumm :)

      Sil
  4. Kitapların hepsi duyduğum ama okumadığım kitaplar. Marslı'nın önce kitabını oku sonra filmini izle. Ben filmine bayıldım ve duyduğuma göre kitabı filminden kat be kat güzelmiş. Bu durumda kitabını seversin diye tahmin ediyorum.

    Oku oku'dan hiç alışveriş yapmadım ben ama sırf o hediyeleri için siteye bir şans vereceğim. Alışveriş fotoğraflarını görünce kıskanıyorum :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne kadar yararlı kıskançlıklara sahibiz :) Elimdeki kitabı bırakıp Mars'lıya başlayasım geldi bir an. Bu arada Okuoku benimde ilk deneyimimdi ancak daha öncede böyle güzel yorumlar okumuştum haklarında. Bence de bir şans verin :)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

The Vampire Diaries (Vampir Günlükleri) Tanıtım

Seninle Bir Ömür / The Longest Ride / Film Önerileri #1