Kitap Alışverişim #5


 Yeniden merhabalarr. Nasılsınııız? Tatil nasıl gidiyor? Umarım tadını çıkartıyorsunuzdur. Gördüğünüz gibi yine bekleyemedim bir iki kitap aldım ben. Şöyle sabretsem de toplu yapsam kitap alışverişlerimi daha bir mutlu olacağım ama olmuyor işte. Biliyorsunuzdur belki D&R bir günlük harika bir kampanya yaptı -aslında çok oldu ama ben anca girebiliyorum yazısını- Allahtan reklamı karşıma çıktı da fark ettim, gerçekten bir kaç sağlam kitap vardı ve 9.90'a düşmüşlerdi. Ben de kaçırmadım tabii ki :) Umarım siz de faydalanmışsınızdır! Bu minik alışverişimden işte bu şirinler katıldı kitaplığıma:


Ben Ivy Westfall. Kurucunun Kızı. Nükleer bir savaş sonrası hayatta kalan az sayıdaki insandan biriydim. 16 yaşında kendimi bir güç savaşının ortasında buldum. Annemin katilinin oğluyla evlenmeye zorlandım. Görevim o kadar da zor değildi. Devrime öncülük edebilmem için kocamı öldürüp ailemin yönetimi ele geçirmesini sağlamalıydım, o kadar… Ben Ivy Westfall. Artık sistemin kurbanı değilim. Görevim artık eskisinden daha zor. İnandığım şeyler uğruna, her şeyimi kaybetme pahasına savaşacağım… İsmim Ivy Westfall. Ben Devrimin Kızı’yım.

DEVRİMİN KIZI: Distopya severler mutlaka biliyordur. Devrimin kızı, Kurucunun Kızı serisinin 2. kitabı ve benim de -bir distopya sever olarak- alışveriş listemin başında geliyordu. İlk kitap o kadar heyecanlı bir yerde bitmişti ki "hayıır, olamaz" diye isyan ettiğimi hatırlıyorum en son. Gerçekten bir an önce başlamak istiyorum ancak, artık kendime birden fazla kitabı aynı anda okumayı yasakladığım için elimdekinin bitmesini beklemek zorundaa :( İnanın, okuyup sizinle paylaşmak için sabırsızlanıyorum.



Gizemli bir ada. Terk edilmiş bir yetimhane. Fazlasıyla tuhaf fotoğraflardan oluşan bir koleksiyon. Tüm bunlar kurgu ile fotoğrafçılığı nefes kesici bir şekilde bir araya getiren ve unutulmaz bir okuma deneyimi sunan Bayan Peregrine’in Tuhaf Çocukları romanında keşfedilmeyi bekliyor. Yaşadığı korkunç aile trajedisi yüzünden Galler kıyılarındaki, dünyadan uzakta kalmış bir adaya yolculuk eden on altı yaşındaki Jacob, burada Bayan Peregrine’in Tuhaf Çocuklar Yetimhanesi’nin yıkıntılarını keşfetmekle kalmayıp, Bayan Peregrine’in çocuklarının sadece tuhaf olmaktan çok daha fazlası olduğunun farkına varır.

BAYAN PEREGRİNE'İN TUHAF ÇOCUKLARI: Sanırım gerçekten ismi gibi tuhaf bir kitap. İlk gördüğümde de bana ürkütücü gelmişti ve kitap elime geçtikten sonra şöyle bir göz atınca gördüm ki gerçekten ürkütücü! İçerisinde siyah beyaz ilginç resimler var. Ama kesinlikle dikkat çekici bir kitap. Hakkında güzel yorumlarda okumuştum. Yine nedir ne değildir konusu hakkında hiç bir fikrim yoktu. Taa ki yukarıda ki tanıtım yazısını okuyana kadar :) Almayı düşünmüyordum ancak aldığıma da sevinmedim değil. Yalnız ne zaman okurum hiç bir fikrim yok :)


Görüşmek üzereeee! :)


Yorumlar

  1. BAYAN PEREGRİNE'İN TUHAF ÇOCUKLARI 9.90'a mı aldım dedin sen???
    Hemen gidip D&R'dan almam lazım!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dediğim gibi maalesef 1 günlük bir indirimdi. Umarım D&R tekrar böyle bir kampanya yapar :)

      Sil
  2. Hayallerimi yıktın şuan :(
    Neyse ben yine de şansımı deniycem galiba :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinliklee. Bir kere olduysa tekrar niye olmasın? :)

      Sil
  3. iki kitabı da okumadım ama isimlerini çok duydum. Özellikle Kurucunun Kızı serisini okumak istiyorum. Umarım kitapları severek okursun. Yorumlarını bekliyorum :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ediyoruum :) Kurucunun Kızı'nı tavsiye ederim bende, bir çırpıda okunup bitiyor zaten. Diğeri hakkında da olumlu bir yorum yapabilirim umarım :)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

The Vampire Diaries (Vampir Günlükleri) Tanıtım

Seninle Bir Ömür / The Longest Ride / Film Önerileri #1