Cumartesi İlk 10: Şubat Ayında Okumayı Planladığım Kitaplar



Herkese merhabalaar. Az önce Optik'in Kitap Blogu'nda güzel mi güzel bir etkinlikle karşılaştım ve hemen katılmak istedim bende. Aslında Blogger dünyasına ilk adım attığım zamanlarda ben de kendime buna benzer bir "Aylık Okuma Listesi" hazırlamıştım -uymayacağımı bilerek- ve tabii ki bir daha ses seda çıkmamıştı benden. Yalnız bu sefer toplu olarak yapılan bir etkinlik olduğu ve bu ay bolca boş vaktim olacağı için bir heves katılmak istedim. Bu sefer olacak inanıyorum! 

Öncelikle bu etkinliğe ben de katılmak istiyorum diyorsanız Optik'in Kitap Blogu'nu ziyaret etmeyi unutmayın.

Şimdii, benim okumak istediğim kitaplar şu şekilde:




1- ALTIN OĞUL - PİERCE BROWN
3- LOCKE LAMORA'NIN YALANLARI - SCOTT LYNCH
4- KARANLIK ZİHİNLER - ALEXANDRA BRACKEN(Okundu)
5-BAYAN PEREGRİNE'İN TUHAF ÇOCUKLARI - RANSOM RİGGS (Okundu)




6- ADA - LYNNE MATSON
7- KURTLARA SÖYLE EVE DÖNDÜM - CAROL RİFKA BRUNT
8- VAHŞİ - SALLY GREEN
9- KADINSIZ ERKEKLER- HARUKİ MURAKAMİ(Okundu)
10- AMERİKAN TANRILARI - NEİL GAİMAN


Daha önce de belirttiğim gibi bu tür listelere genelde sadık kalamıyorum ancak umarım önümüzdeki ay "Şubat Ayı Okuduklarım" yazısını hazırlayabilecek kadar okurum :) 
Kendinize iyi bakıın, yeniden görüşmek üzeree!





Yorumlar

  1. Bu listeden yorumlarını merak ettiğim kitaplar oldu. Yorumlarını merakla bekliyorum. Takipteyim. Ben de sizi bloguma beklerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldiniz :) İnanın, ben de hepsini bir an önce okuyup yorumlamak için can atıyorum.

      Sil
  2. Altin oğulu ilke koymakla iyi yapmissin. Devrimin kizini geçenlerde ekitap olarak okudum ama beklentimin altinda oldu :( Karanlik zihinler o kadar övüldü ki sabredemeyip bu ayki internet alışverişime ekledim. Yorumlarini merakla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten mii? Devrimin Kızı'ndan beklentilerim yüksekti, üzüldüm şimdi. Ve evet, ben de Karanlık Zihinler'i okuduğum güzel yorumlar nedeniyle almıştım ancak görsel olarak beni çeken bir kitap değil. Yani okumak istiyorum ama hala az biraz ön yargıya sahibim. İlgin için teşekkürleer :)

      Sil
  3. Genellikle bildiğim kitapları seçmişsin. Hiçbirini okumadım ama Devrimin Kızı ve LOCKE LAMORA'NIN YALANLARI'nı merak ediyorum. Belki onlara öncelik verirsin :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Genellikle okumak istediğim sıraya göre listeledim kitapları. Bu nedenle Devrimin Kızı ve Locke Lamora ilk okunacaklar arasındaa. Özellikle Devrimin Kızı devam kitabı olduğu için ben de çook merak ediyorum :)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

The Vampire Diaries (Vampir Günlükleri) Tanıtım

Seninle Bir Ömür / The Longest Ride / Film Önerileri #1